söndag 17 maj 2009

I'm in love with a fairytale even though it hurts.

Grattis Norge och grattis Alexander. Rätt låt vann. Dock förvånad över Sveriges dåliga placering. Moldavien var rätt bra. Jag blev lite sugen på att ta kajak(?)danslektioner en taga.

Idag är det fem (?) år sedan jag mönstrade och satt de sista två-tre minutrarna under hörseltestet och väntade på att de skulle släppa ut mig, för jag trodde testet var slut. Men det var bara jag som hörde illa.

I veckan ska jag försöka varva ner med att umgås med folk som betyder mycket för mig. Det var längesen man kände att man kunde avsätta tid utan att känna sig stressad.

Kämpen Klas Ingesson har som en del kanske läst drabbats av myelom, eller multipelt myelom som det också kallas. En av de vanligaste hematologiska maligniteterna men också den med mörkast förlopp och prognos. 40 år gammal.

Dagens kanon: Ännu en dag med hälsan i behåll. Skönt.
Dagens kalkon: Trygghansa har höjt försäkringspremien på yamaha fzr 1000 - 91.

2 kommentarer:

  1. Norge var riktigt bra faktiskt och han kändes så genuint norsk på något sätt. Trodde du höll på Ukraina annars eller för den delen Frankrike (som i och för sig borde få 12 p för att de sjöng en genuint fransk låt på franska)? Lite synd att Belgien inte var med i finalen faktiskt.

    Riktigt tråkigt med Klas Ingesson, visste inte att han bara var 40 år gammal, det är ju fan ingen ålder.

    SvaraRadera
  2. Jag som hejade på turkiet och finland :( På fredag ska vi äta tacos och smeka varandra! :D JAG LÄNGTAR!

    SvaraRadera