måndag 25 maj 2009

Aktuell rapport.

Att varva ner efter den hektiska tiden i skolan de senaste månaderna har gått över förväntan. Skönt. Har umgåtts med vänner, druckit vin, tittat på parlamentet, spenderat tid med min älskade syster o s v.

Jag har börjat rensa ut på rummet, organisera saker och ting samt packa. På fredag går det tyngsta flyttlasset. Från och med måndagen den förste juni är jag folkbokförd på annan adress. Navelsträngen klipps.

Gavin Shane DeGraw söndagen den sjunde juni <3

Måndagen den åttonde juni börjar jag min anställning som assisterade sjuksköterska på hematologen. Introduktionen blir på öppenvården. Jag fortsätter sedan på avdelningen och avslutar sommarjobbandet på öppenvården. Sen har jag inget extrajobb längre för hematologen flyttar till USiL.


Dagens kanon:
Livet.
Dagens kalkon: Tid är pengar.

2 kommentarer:

  1. Hur blir det på MAS med underskottet i budgeten? Tror Region Skåne ligger 375 miljoner back vilket är en imponerande bedrift.

    SvaraRadera
  2. Då hittade man in på din blogg oxå :) roooligt!
    Hoppas allt gått bra med flytten och att du inte blivit traumatiserad av att klippa navelsträngen ;)
    // Linnea http://blogg.aftonbladet.se/bobcat

    SvaraRadera