söndag 21 juni 2009

Man var ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig vettu.

Jag sitter just nu vid brorsans sönderrunkade dator och väntar på att han och Stina ska se klart en rulle så jag kan få skjuts hem, så att ni vet.

Enormt rolig midsommarafton. Kände att jag gav järnet från början till slut! Midsommardagen bestod av cykelreparation, sömn och på kvällen grill, tvspel och pingis. Lyckades med bedriften att följa backhandsvingen ända upp i taket och lampan så att strömmen gick i hela huset. Rätt stolt faktiskt.
Idag har jag pysslat om Joacim och Neemas ödlor samt shoppat lite på Burlövs center med syrran.

I fredags slutade min bredvidgång, men andra ord får jag stå på egna ben imorgon på jobb. Ska nog gå bra, men är lite nervös.

Snart augustimånad, då kommer antagningsbeskedet. Känns som att jag mer och mer tar förgivet att jag ska bli antagen. Hoppas jag inte blir besviken.


Dagens kanon: Fullspäckad helg; roligt!
Dagens kalkon: Fullspäckad helg; trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar