tisdag 7 juli 2009

Down under.

Har precis avslutat en kväll bestående av Jeffrey, Hannah, kycklingkebabtallrik och parlamentet vol 2 (DVD). Trevligt värre :)

Imorgon kring tretiden åker Anna-Karin, Diana och Natalie till Australien för att spendera sin sista termin på sjuksköterskeprogrammet där. Något som jag planerat i snart två år, men på grund av ett par orsaker valde att hoppa över i början av detta året. Trots att de åker imorgon och trots att jag är övertygad om att det kommer bli en enorm erfarenhet och ett underbart äventyr så känner jag att jag valde rätt. Skönt!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp åtta och handla vanish och förhoppningsvis råda bot på vad mitt dålig bordsskick och vad mina dåliga ketchupvanor resulterat i när jag äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar