söndag 5 juli 2009

Aktuell rapport.

Hej! Nu ligger jag i sängen. Tänker på dig och gör SÅ HÄR.... (för er som inte vet vad jag syftar på, ge mig ert mobilnummer så förstår ni förhoppningsvis så småningom)

Har jobbat kväll i helgen, 13:30-21:30. Jobbade med en trevlig tjej från medicinen så det har varit trevligt. Det har varit sjukt lugnt på jobb. Jag har aldrig under mitt år på hematologen varit med om något liknande. Inga isolerade patienter, inga medicinpatienter (bara hematologpatienter) och de flesta sköter sig själv m m. Fram till i veckan så har dessutom ingen erhållit cytostatikabehandling sen jag började jobba i början av juni.

Inte för att skryta men idag efter att kvällspersonalen (som bland annat bestod av en Per Fredriksson) fått rapport i en timme så skulle jag strimla gårdagens placeringslista med anteckningar. När detta var gjort såg jag att jag hade kvar placeringslistan från den fjärde juli. Alltså hade jag strimlat min nyskrivna lista med kvällens arbetsuppgifter och så vidare. Kände mig lagom begåvad hahaha. Men nu slipper jag strimla min gamla lista imorgon för det är redan gjort ;p

Ryggen protesterar mer och mer. Jag har aldrig haft ont i ryggen om morgnarna, vilket jag har fått nu. Tycker jag provat en del; massage, besökt kiropraktor, besökt sjukgymnast, tränat, tagit värktabletter, arbetat med min hållning MED MERA. Återstår väl bara att besöka en läkare, vilket jag planerar att göra så fort det går.

Har köpt ett tandblekningskit från dentaworks förresten. Ska prova det och se hur bra det fungerar. Har skyhöga förväntningar ;P Har precis kommit igång med att utforma tandskenor och gjort tre behandlingar. Återkommer om detta.

Ska slagga nu. Börjar 6:45 imorgon. Dors bien! /// Assisterande sjuksköterska Pelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar