tisdag 22 september 2009

Jodå så att.

Det har gått över en månad sen jag skrev här sist. Jag ber om ursäkt. Jag har inte haft lust och har det egentligen inte nu heller, men jag har verkligen inget bättre för mig. På en månad har det hunnit hända oerhört mycket. Har så oerhört mycket att skriva att jag inte vet var jag ska börja och vad jag ska prioritera. Vet inte ens hur många som följer bloggen längre.

Jag har börjat skolan. Läst med utbytesstudenter, riktigt stimulerande att läsa i en liten klass och att öva sin oerhört dåliga engelska m m.

Jag har gått och blivit med flickvän, Elin Vestling heter denna underbara kvinna :) Min sinusknuta. Aldrig känt så här för någon förut, någonsin.

Jag har tagit studieuppehåll.

Jag har drabbats av min andra myocardit med allt jävla skit denna sjukdom innebär. Undrar hur detta ska sluta. Det är ju ett företag att bara koppla av och vila sitt hjärta och ovanpå detta ska man sköta allt administrativt med sin vårdcentral, skolan o s v + all stress så som den ekonomiska m m.

och MYCKET mer.

Take Care

3 kommentarer:

  1. Jag följer! :) Hoppas du mår lite bättre, och hör av dig om det är något vi kan göra!

    SvaraRadera
  2. Verkligen tråkigt att höra Per :(
    Men det var ju förväl att du skaffade en kvinna som kan ta hand om dig ;)
    Sköt om dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Äntligen skriver du, har tittat ca var tredje dag och bara väntat, hoppas och blivit lika besviken varje gång....

    SvaraRadera